Доставка та оплата
- Доставка "Нова Пошта"
- Оплата на розрахунковий рахунок (через інтернет-банкінг, банк або термінал)
- Онлайн-оплата карткою Visa, Mastercard - LiqPay
Що якщо товар виявився з браком або прислали не те, що замовляли?
У разі, якщо товар не забрано через брак або ж помилки складу, то всі транспортні витрати несе наша компанія.
Яким чином здійснюється гарантійний ремонт
Товар на гарантійний ремонт кінцевий покупець відправляє за рахунок нашої компанії, але повернення товару з ремонту оплачує самостійно. Терміни ремонту в окремих випадках можуть складати від 14-ти до 30-ти днів.
Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів", обмін і повернення товару можливий протягом 14-ти днів з моменту покупки, якщо товар НЕ БУВ У ВИКОРИСТАННІ і ЗБЕРЕЖЕНО ТОВАРНИЙ ВИД ВИРОБИ, УПАКОВКА БЕЗ УШКОДЖЕНЬ, є пломби, ярлики, наклейки і т.д.
Список товарів належної якості, які ОБМІНУ І ПОВЕРНЕННЯ НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ (згідно з Постановою КМУ №172 від 19.03.1994г.):
- дитячі іграшки м'які, гумові надувні
- білизна постільна, натільна
- товари для неуважних.
- інші товари згідно з Постановою КМУ №172 від 19.03.1994г.
- Україна, всі регіони