Продавець General Service розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
794 відгуків
Товари бездоганної якості для туризму та відпочинкуДо каталогу

Привіт, є затримки з замовленнями. По наявності - не завжди актуальна інформація. Для швидкого зв"язку вайбер 0630408212

General Service. Товари бездоганної якості для виживання, туризму та активного відпочинку

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова Пошта

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Післяплата
  • Оплата на рахунок

Гарантія:

Що якщо товар виявився з браком або прислали не те, що замовляли?
У разі, якщо товар не забрано через брак або ж помилки складу, то всі транспортні витрати несе наша компанія.

Яким чином здійснюється гарантійний ремонт
Товар на гарантійний ремонт кінцевий покупець відправляє за рахунок нашої компанії, але повернення товару з ремонту оплачує самостійно. Терміни ремонту в окремих випадках можуть складати від 14-ти до 30-ти днів.

Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів", обмін і повернення товару можливий протягом 14-ти днів з моменту покупки, якщо товар НЕ БУВ У ВИКОРИСТАННІ і ЗБЕРЕЖЕНО ТОВАРНИЙ ВИД ВИРОБИ, УПАКОВКА БЕЗ УШКОДЖЕНЬ, є пломби, ярлики, наклейки і т.д.

Список товарів належної якості, які ОБМІНУ І ПОВЕРНЕННЯ НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ (згідно з Постановою КМУ №172 від 19.03.1994г.):
- дитячі іграшки м'які, гумові надувні
- білизна постільна, натільна
- товари для немовлят
- інші товари згідно з Постановою КМУ №172 від 19.03.1994г.

ОПЛАТА

Оплатити замовлення в нашому інтернет-магазині Ви можете будь-яким зручним для Вас способом:
1. Оплата при отриманні в відділенні кур'єрської служби Нова пошта .
2. Предоплата на картку ПриватБанку.
3. Безготівковий розрахунок на розрахунковий рахунок компанії. Тільки для замовлень від 1000 грн.


ДОСТАВКА

Відправка замовлень здійснюється всеукраїнськими кур'єрською службою доставкиььНОВА ПОШТА - Можлива оплата при отриманні


ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

Шановні клієнти! Переконливо просимо Вас оглядати товар при отриманні, на наявність браку, на правильний розмір. Повернення товару можливе протягом 14 днів за домовленістю. Якщо Вам прийшов бракований товар з нашої вини, ми робимо повернення і обмін за наш рахунок.
При передоплаті на карту ПриватБанку ви економите 30 грн + 2% від вартості покупки.

ОПЛАТА

Оплатити замовлення в нашому інтернет-магазині Ви можете будь-яким зручним для Вас способом:
1. Оплата при отриманні у відділенні кур єрської служби Нова пошта .
2. Передоплата на картку ПриватБанку.
3. Безготівковий розрахунок на розрахунковий рахунок компанії. Тільки для замовлень від 1000 грн.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner